جوش لیزری nspv   |   دستگاه تمیزکننده لیزری nspv  |      دستگاه برش لیزری nspv

شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقایسه سورس های لیزر فایبر و انتخاب بهترین سورس لیزر فایبر (1)

سورس لیزر فایبر:

هنگامی که شما یک دستگاه حک لیزری، برش لیزری و جوش لیزری خریداری می کنید، باید در مورد برندهای مختلف سازنده سورس لیزر فایبر مانند:، GW ، IPG، Raycus، Max photonics و JPT و غیره اطلاعات کسب کنید. ممکن است در ابتدا گیج شوید که چرا قیمت لیزرهای با قدرت یکسان متفاوت؟ لیزر فایبر کدام سازنده بهتر است؟ چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟

سورس لیزر فایبر جزء اصلی دستگاه های لیزری است و برندهای ، GW ، IPG، Raycus، JPT و Max در بازار بسیار محبوب هستند.

در این مقاله، ما با تولید کنندگان مختلف سورس لیزر، ویژگی های محصول و سهم بازار آنها آشنا شده و آنها را باهم مقایسه می کنیم. امیدواریم برای شما مفید باشد.

سورس لیزر فایبر IPG با کیفیت پرتو بهتر و کیفیت بالاتر

IPG یک برند بسیار محبوب در صنعت لیزر است که سورس لیزر فایبر شناخته شده ای در بازار جهانی نیز می باشد. IPG یک توسعه دهنده و سازنده پیشرفته لیزرهای فایبر و تقویت کننده های پیشرفته برای کاربردهای مختلف در بازارهای مختلف است. قیمت آن نیز جزو بالاترین قیمت ها در تمام تولید کنندگان سورس لیزر فایبر است.

سورس لیزر فایبر GW دارای کیفیت پرتو و پایداری بالا

لیزرهای فایبر شرکت GW ، دارای توان های 500، 1000، 1500، 2000 و 3000 وات می باشد. راندمان تبدیل الکتریکی اپتیکی آن یکی از بالاترین بازدهی های لیزر در دنیا می باشد که به 42 درصد می رسد. این لیزرها دارای فناوری پمپاژ دیود 976 نانومتر و دارای کیفیت پرتو خروجی خوب می باشد ( M^2 تا 1.3 ) .

استفاده از طراحی فشرده ،نوین و یکپارچه سازی در اپتیک و الکترونیک، لیزرهای این شرکت را به یکی از کوچکترین منابع لیزر سری کیلووات تبدیل کرده است. که نسبت انرژی و وزن آن پیشرو در جهان ( 0.1kw/kg) می باشد. از این لیزر براحتی می توانید در دستگاههای برش لیزری و جوش لیزری استفاده نمایید و همچنین به دلیل کیفیت بالای این سورس لیزر فایبر می توانید در فناوری های نوین همانند پرینتر سه بعدی و تجهیزات رباتیک لیزری از آن بهره ببرید.

این سورس لیزر فایبر همچنین براحتی می تواند بر روی فلزات رنگی عملیات برش و حک و جوشکاری ماشینی لیزری انجام دهد. بدون آنکه کوچکترین آسیبی به لیزر وارد شود و نیاز به استراحت داشته باشد، مطلبی که برای سایر برند های سورس لیزر فایبر چالش می باشد.

IPG و GW هر دو دارای طول عمر بالا و پایداری بالایی هستند، اما قیمت لیزر GW در همان شرایط ارزانتر از IPG است.

سورس لیزر فایبر Raycus با کیفیت پرتو خوب و کیفیت پایدار

Raycus یک تولید کننده لیزر با نام تجاری مقرون به صرفه و پایدار از چین است، لیزر فایبر Raycus دارای مزایای خروجی لیزر با پایداری بالا، انرژی پالس بالا و راندمان بالا، طول عمر تا 100000 ساعت، بدون تعویض قطعات است.همچنین  دارای قدرت بالاست که از آن برای تولید زیاد استفاده می شود.

GW و Raycus هر دو دارای طول عمر بالا و پایداری خوبی هستند، اما  پارامترهای لیزر GW از لیزر Raycus بهتر است و طول عمر بیشتری دارد.

 سورس لیزر فایبر JPT با مزایای بیشتر از MOPA

لیزر JPT در روزهای اولیه بر روی تولید سورس لیزر MOPA متمرکز شده است که کاربرد اصلی آن در ماشین های حکاکی می باشد. با توسعه فناوری، به تدریج لیزر Q سوئیچ این شرکت توسعه یافت. فرکانس لیزر در شکل توسعه یافته  لیزر MOPA تولید شده در شرکت JPT  از لیزر Raycus بزرگتر است، و قیمت JPT کمی گرانتر از لیزر Raycus است. به طور کلی، لیزر JPT مزایای بیشتری نسبت به Raycus در لیزر فایبر MOPA دارد.

سورس لیزر فایبر مکس با قیمت مناسب

لیزر Max یکی دیگر از تولید کنندگان سورس لیزر مقرون به صرفه از چین است، اما در مقایسه با GW و Raycus پایداری لیزر و ضمانت مکس کمتر است.

تفاوت بین Raycus، IPG، GW  چیست

بسیاری از مردم اشتباه می‌گیرند که چرا دستگاه لیزر GW ارزان‌تر از IPG است، آیا فقط یکی ساخت چین و دیگری ساخت آلمان است؟ تفاوت بین IPG و GW ، Raycu چیست و کدام یک مقرون به صرفه است؟
سورس لیزر فایبر

برای انتخاب بهترین سورس لیزر فایبر ادامه این مطلب را در مقاله بعد بخوانید.
سورس لیزر فایبر

برای خرید لوازم جانبی دستگاههای لیزری شرکت وندا با کارشناسان ما تماس بگیرید.