جوش لیزری nspv   |   دستگاه تمیزکننده لیزری nspv  |      دستگاه برش لیزری nspv

شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

درباره شرکت وندا

جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه شهید بهشتی در رشته لیزر، پس از ده سال کار و تجربه در زمینه ساخت دستگاههای لیزری در داخل کشور اینک تصمیم گرفتند با تاسیس شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا (شرکت وندا) به صورت رسمی تر فعالیت خود را شکل دهند.

این شرکت با توجه به تجربه کاری گذشته و با استفاده از دانش فنی خود، توانایی ارائه سورس لیزر فایبر در توان های مختلف و ساخت دستگاههای لیزری مورد استفاده در صنعت همانند برش و حک گالوو، جوش لیزری دستی و اتوماتیک، برش لیزری فایبر فلزات و دستگاه تمیزکننده لیزری (cleaning) را داراست.

از دیگر خدمات این شرکت علاوه بر ارائه دستگاه باکیفیت همراه با گارانتی، خدمات پس از فروش آن جهت اطمینان مشتریان عزیز است. همچنین این شرکت وارد کننده سورس فایبر و لوازم جانبی دستگاههای لیزری نیز میباشد.

گارانتی دستگاههای لیزری شرکت وندا 1 سال و خدمات پس از فروش 10 سال خواهد بود. مهندسین ما در زمان بین 24 تا 48 ساعت پس از اعلام مشکل دستگاه در خدمت شما خواهند بود.

شرکت وندا به دلیل داشتن مهندسین مسلط بر دستگاههای لیزری به راحتی نیتواند دستگاههای مورد استفاده شما عزیزان را تعمیر نماید.از موفقیتهای مهندسین ما تعمیرات دستگاههای جوش لیزری داخلی و خارجی از برندهای دیگر است.

 

دستگاههای لیزری،تعمیر دستگاههای لیزری،لوازم جانبی دستگاههای لیزری،قطعات یدکی دستگاههای لیزری

 

تیم ما