جوش لیزری nspv   |   دستگاه تمیزکننده لیزری nspv  |      دستگاه برش لیزری nspv

شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تماس با ما- قیمت دستگاه جوش لیزری

برای اطلاع از قیمت به روز محصولات از جله دستگاه جوش لیزری،دستگاه تمیزکننده لیزری و…،جزئیات دستگاهها و نحوه سفارش با ما تماس بگیرد. یا کارشناسان ما با پر کردن فرم زیر با شما ارتباط خواهند گرفت.

ارتباط با ما

 

 

شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا (NSPV)

چرا شرکت وندا؟

قیمت دستگاه جوش لیزری تماس

امتیازات مهم شرکت وندا

  1. شرکت وندا تولید کننده دستگاه جوش لیزری در داخل کشور 

2.گارانتی اصلی و کامل دستگاه جوش لیزری

3.تعمیر دستگاه جوش لیزری تماس با ما

4.آموزش کار با دستگاه جوش لیزری

5.تامین کننده تمام لوازم جانبی و قطعات اصلی دستگاه جوش لیزری با بهترین کیفیت

6.بهترین قیمت دستگاه جوش لیزری

7. ساخت دستگاهها توسط متخصصین لیزر

این شرکت با توجه به تجربه کاری گذشته و با استفاده از دانش فنی خود، توانایی ارائه سورس لیزر فایبر در توان های مختلف و ساخت دستگاههای لیزری مورد استفاده در صنعت همانند برش و حک گالوو، جوش لیزری دستی و اتوماتیک، برش لیزری فایبر فلزات و دستگاه تمیزکننده لیزری (cleaning) را داراست.

از دیگر خدمات این شرکت علاوه بر ارائه دستگاه باکیفیت همراه با گارانتی، خدمات پس از فروش آن جهت اطمینان مشتریان عزیز است. همچنین این شرکت وارد کننده سورس فایبر و لوازم جانبی دستگاههای لیزری نیز میباشد.

دستگاههای لیزری،تعمیر دستگاههای لیزری،لوازم جانبی دستگاههای لیزری،قطعات یدکی دستگاههای لیزری

دستگاه تمیزکننده لیزری و کاربردهای دستگاه تمیز کننده لیزری در صنایع مختلف

از بین بردن زنگ روی لوله های حفاری توسط تمیز کننده لیزریتمیز کردن قالب های تزریق لاستیک و قالبهای تولید تایر و لاستیک ماشین توسط تمیز کننده لیزریتمیز نمودن قالب های مورد استفاده در صنایع غذایی توسط تمیز کننده لیزریحذف رنگ های قدیمی هواپیما توسط تمیز کننده لیزری جهت پوشش دهی جدید حذف زنگ زدگی سلاح ها و تمیز نمودن تجهیزات آننظافت دیوار بیرونی بناها توسط تمیز کننده لیزرینظافت کارآمد مجسمه های سنگی و آثار تاریخیاکسید زدایی قطعات قبل از لحیم کاری در صنعت الکترونیکتمیز نمودن از راه دور لوله ها در راکتورهای نیروگاه هسته ای جهت ایمنی کارکحذف آلودگی های روغنی از روی ماشین آلات دقیق در صنایع مختلفپرداخت سطحی و زدودن زنگ زدگی در صنایع فولادسازی