جوش لیزری nspv   |   دستگاه تمیزکننده لیزری nspv  |      دستگاه برش لیزری nspv

شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازارها و تولیدکنندگان اصلی سورس لیزر فایبر در سال 2023

جزئیات بازار سورس لیزر فایبر

سورس لیزر فایبر حدود 52 درصد از کل لیزرهای مورد استفاده در جهان را تشکیل می دهند که شامل لیزرهای پرقدرت cw، لیزرهای کم توان cw و شبه cw و همچنین لیزرهای پالسی کوتاه و فوق کوتاه می شود.
سورس لیزر فایبر
در ده سال گذشته، استفاده از سورس لیزر فایبر از 15 درصد به بیش از 50 درصد افزایش یافته است. لیزرهای فایبر پرقدرت با توان متوسط ​​1 کیلو وات و بالاتر بیش از 70 درصد بازار سورس لیزر فایبر صنعتی را به خود اختصاص داده اند.

سورس لیزرهای فایبر 6 کیلو وات در حال حاضر به طور گسترده برای برش ورق های تخت استفاده می شود و تعداد قابل توجهی از برش های ورق تخت در حال مجهز شدن به لیزرهای 10 کیلووات و بالاتر هستند.
سورس لیزر فایبر
قیمت سورس لیزر فایبر کلاس کیلووات طی پنج سال گذشته 70 درصد کاهش یافته است (مقایسه قیمت برای همان سطح توان). در چین، سورس لیزر فایبر کم هزینه حتی با نصف قیمت کاهش یافته ارائه می شود. لیزرهای فایبر کم هزینه به طور گسترده ای برای تجهیز سیستم هایی که کم هزینه هستند منجر به افزایش فروش واحد می شود.

بخش لیزر گازی شامل لیزرهای CO2 و لیزرهای اگزایمر است. لیزرهای اگزایمر عمدتاً در پردازش میکروالکترونیکها از جمله برای بازپخت و لیتوگرافی DUV استفاده می‌شوند. بخش CO2 شامل لیزرهای کم توان عمدتاً برای پردازش غیر فلزات، لیزرهای با توان بالا برای برش و جوشکاری فلز و همچنین لیزرهای با قدرت بالا برای تولید EUV است.

بخش لیزر حالت جامد شامل طیف وسیعی از لیزرها، از لیزرهای دیسکی با توان بالا برای برش و جوشکاری گرفته تا لیزرهای پالسی نانوثانیه ای کم با طول موج های مختلف برای علامت گذاری و پردازش میکروالکترونیک، همچنین لیزرهای فوق سریع با کاربرد در پردازش میکروالکترونیک و سایر موارد است. بخش هایی مانند تولید تجهیزات پزشکی.

از دیدگاه رقابت در بازار سورس لیزر فایبر، در سال 2019، IPG نزدیک به نیمی از بازار سورس لیزر فایبر جهانی و حدود 46.79٪ را به خود اختصاص داد و آن را به شرکت پیشرو در این صنعت تبدیل کرد. لیزر Raycus با سهم بازار 10.26 درصد در رتبه دوم قرار دارد.
سورس لیزر فایبر

محل اصلی تقاضای بازار سورس لیزر فایبر

نمودار دایره ای زیر توزیع کشورهایی(به جز چین) را نشان می دهد که محل اصلی تقاضای سورس لیزر فایبر در فوریه سال 2021 هستند و این دستگاه را از علی بابا خریداری کردند. این داده های مرجع از ایستگاه بین المللی علی بابا آمده است.
سورس لیزر فایبر

تقسیم بندی بازار سورسهای لیزری بر اساس جغرافیا

بصورت ویژه رشد فروش قوی در محدوده 25٪ تا بیش از 50٪ برای نه ماه اول در سال 2021 توسط چندین سازنده سیستم لیزر در آسیا گزارش شده است.

برای سال 2021، برآوردهای اولیه نشان می دهد که 65 درصد از تقاضا برای سیستم های صنعتی برش و جوش لیزری اکنون در آسیا قرار دارد. چین به تنهایی 35 درصد از تمام سیستم های لیزر صنعتی را مصرف می کند. سهم آمریکا و اروپا روی هم 35 درصد است.

سهم بزرگ کشور چین در تولید سورس لیزر فایبر

سهم بزرگ چین با توجه به سهم این کشور در تولید صنعتی جهانی و به ویژه در صنایع مرتبط با لیزر جای تعجب ندارد. در سال 2021، ارزش کالاهای صادراتی از چین 30 درصد افزایش یافت. محصولات صادراتی محرک اصلی تولید مبتنی بر لیزر در چین هستند.

در دهه گذشته، صنعت تولید در چین به سرعت فرآیندهای لیزر را پذیرفت. یکی دیگر از محرک های اصلی بازار در چین در سال های اخیر، در دسترس بودن سیستم های کم هزینه، به ویژه برای حک و برش و جوش لیزری بود که منجر به افزایش فروش این محصول می شود.
دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

شرکت NSPV (وندا):

در کشور ایران نیز شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا (NSPV)، یکی از تولیدکنندگان دستگاههای جوش لیزری،جوش لیزری اتوماتیک،برش لیزری،تمیزکننده لیزری با کیفیت است. این شرکت وارد کننده سورسهای لیزر فایبر با توانهای مختلف و لوازم جانبی دستگاههای لیزری نیز هست.برای پرسش سوالات خود در زمینه دستگاههای تولیدی این شرکت یا خرید دستگاهها با کارشناسان ما تماس بگیرید.