جوش لیزری nspv   |   دستگاه تمیزکننده لیزری nspv  |      دستگاه برش لیزری nspv

شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش نمایشگاه صنعت اصفهان سال 1401 (دستگاه های لیزر ی)

نمایشگاه صنعت اصفهان

نمایشگاه بین المللی صنعت شهر اصفهان در تاریخ 7 تا 10 تیر سال 1401 برگزار شد. شرکتهای مختلفی در زمینه تجهیزات صنعتی و کارگاهی در این نمایشگاه شرکت کردند.
نمایشگاه صنعت اصفهان_لیزرر

درباره نمایشگاه

این نمایشگاه هر ساله در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکتهای مخنلف می توانند برای معرفی آخرین و جدیدترین تجهیزات خود شرکت کنند. در مقابل شرکتهای مختلف می توانند با حوزه های مختلف کاری شرکتها و آخرین و بروزترین دستگاهها آشنا شوند.

اصفهان شهری صنعتی است که به دلیل داشتن صنایع مختلف بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه صنعت بوده و این نمایشگاه برای صنایع مهم و کاربردی خواهد بود.

شرکت ها و صنایع مختلف می توانند از شهرهای مختلف کشور در این نمایشگاه شرکت کنند. شرکتها میتوانند از طیف وسیعی از خدمات در این نمایشگاه برخوردار شوند.

درباره دستگاه های لیزر ی

در زمینه دستگاههای مرتبط با لیزر مانند دستگاه تمیزکننده و دستگاه جوش لیزری،دستگاه جوش لیزری اتوماتیک، دستگاه برش لیزری، شرکت نوین صنعت پرتو گستر وندا ( NSPV ) نیز مانند سایر صنایع در این نمایشگاه حضوری فعالی داشت. از جمله شرکتهای موجود در نمایشگاه می توان به شرکت پایا برش، نوین تاک،نوران صنعت مصباح و…اشاره کرد.
نمایشگاه صنعت اصفهان- دستگاه جوش لیزری

بازدیدکنندگان

بازدید کننده های این صنعت بیشتر از صنایع نفت،صنایع خودروسازی،صنایع نظامی و شرکتهای شخصی و خصوصی بودند. که برای برش یا جوشکاری لوازم فلزی با مواد مختلف احتیاج به دستگاههای روز را در صنعت خود احساس کردند. همچنین شرکتهایی برای استفاده از دستگاههای لیزری برای انجام کارهای ظریف و تزئینی و لوازم مبلمان فلزی به ما مراجعه کردند.

امید است که صنایع مختلف با اهمیت دستگاههای جوش و تمیزکننده و برش لیزری در صرفه جویی در زمان و نیرو و هزینه آشنا شده و ما بتوانیم روز به روز قدم بزرگتری در پیشرفت ایران زیبا در صنایع برداریم.

تماس با ما

کارشناسان ما در شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا (NSPV ) آماده پاسخ دهی به سوالات تخصصی شما در زمینه دستگاههای تولیدی توسط شرکت، در زمینه نحوه کار یا نحوه خرید دستگاهها خواهند بود. با ما تماس بگیرید.