جوش لیزری nspv   |   دستگاه تمیزکننده لیزری nspv  |      دستگاه برش لیزری nspv

شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایشگاه صنعت تهران سال 1402|خدمات جوش لیزری| شرکت وندا

نمایشگاه صنعت تهران خدمات جوش لیزری

نمایشگاه صنعت تهران در ماه آبان در تاریخ 13 تا 16  در شهر تهران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. شرکتهای مهم و بزرگی در سالنهای مختلف محل نمایشگاه حضور داشتند، از جمله شرکتهای بزرگ خودرو، شرکتهای صنایع غذایی، صنایع دریایی، تجهیزات پزشکی ،چاپ و رنگ و… در کنار این شرکتها ، شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا ( وندا) توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

خدمات جوش لیزری

خدمات جوش لیزری شرکت وندا با دستگاههای جوش لیزری

شرکت وندا با دستگاههای متفاوتی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و توانست توجه بسیاری از مراجعه کنندگان را به خود جلب کند.در این نمایشگاه، وندا با رعایت همه پروتکلهای سلامت جوش لیزری را در حضور مراجعه کنندگان انجام داد و حتی بسیاری از مراجعه کنندگان به راحتی جوش لیزری را تست کردند.از جمله تمهیدات شرکت برای حفظ امنیت در هنگام جوش استفاده از عینک هم برای کاربر هم برای افراد تماشا کننده بود و همچنین استفاده از شیشه محافظ بزرگ در جلوی بخش جوشکاری تا از آسیب به چشم افراد جلوگیری کند.

دستگاههای جوش لیزر شرکت وندا خدمات جوش لیزری

شرکت وندا با دستگاههای جوش لیزری چهار محوره و پنج محوره، دستگاه جوش لیزری دستی، دستگاه تمیزکننده لیزری و تجهیزات و قطعات جانبی دستگاه های جوش لیزری در نمایشگاه شرکت کرد.

ازجمله بازدیدکنندگان از شرکت وندا، میتوان به شرکتهای سازنده سورس لیزر فایبر چینی  مانند  reycus  و  JPT ، کارشناسان و مدیران بازرگانی مرکز علوم و فنون لیزر و… اشاره کرد.

خدمات جوش لیزری، خدمات جوش لیزری شرکت وندا، قطعات جانبی دستگاه جوش لیزری،دستگاه جوش لیزری دستی،دستگاه جوش لیزری اتوماتیک