جوش لیزری nspv   |   دستگاه تمیزکننده لیزری nspv  |      دستگاه برش لیزری nspv

شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقایسه دستگاه جوش لیزری با جوش سنتی در سال 2023

مقایسه جوشکاری لیزری با جوش سنتی

برای مقایسه جوشکاری لیزری با جوش سنتی باید گفت که دستگاه جوش لیزری به دلیل حفاظت از محیط زیست، بدون آلودگی، روز به روز در جوشکاری دقیق ماشین آلات، خودروسازی، فولاد و سایر صنایع، به ویژه قطعات خرد و کوچک مورد استفاده قرار میگیرد. ساده و آسان برای کار. طیف گسترده ای از کاربردها، روش جوش غیر تماسی آن می تواند بسیاری از جوشکاری های دشوار را بهتر تکمیل کند. در مقایسه با سایر روش های جوشکاری، جوش لیزری دارای مزایای زیر است:

دستگاه جوش لیزری و کاربرد

 

  1.  سرعت بالا، عمق زیاد، تغییر شکل بسیار کم در ناحیه جوش
  2. جوش مواد نسوز مانند تیتانیوم، کوارتز و غیره و مواد مخالف و مختلف با هم
  3. لحیم کاری میکرو. پرتو لیزر در یک نقطه کوچک متمرکز است و می تواند به طور دقیق قرار گیرد و برای جوشکاری انبوه قطعات کوچک و ریزی که به طور خودکار در مقادیر زیاد تولید می شوند، استفاده شود.
  4. می توان با دستگاه جوش لیزری در دمای اتاق یا در شرایط خاص جوش داد و تجهیزات جوش ساده است. به عنوان مثال، لیزر از یک میدان الکترومغناطیسی عبور می کند و پرتو تغییر نمی کند. لیزر را می توان در خلاء، هوا و یک محیط گاز خاصی لحیم کرد و می توان آن را از طریق شیشه یا ماده ای که به پرتو شفاف است جوش داد.
  5. چگالی توان لیزری بالا است. هنگام جوشکاری دستگاه های پرقدرت، نسبت ابعاد می تواند به 5:1 و حداکثر می تواند به 10:1 برسد.
  6. تشخیص پرتو لیزر بر اساس زمان و مکان آسان است و می تواند پردازش همزمان چند پرتو و پردازش چند نقطه را برای جوشکاری دقیق تر انجام دهد.
  7. می تواند قطعات غیر قابل دسترسی را جوش داده و جوشکاری بدون تماس از راه دور را با انعطاف پذیری زیاد انجام دهد.

دستگاه جوش لیزری و کاربرد آن در صنایع مختلف

کاربرد جوش لیزری

 

توسعه سریع فناوری لیزر، تجهیزات فنی پیشرفته ای را برای دگرگونی تکنولوژیکی صنایع سنتی و نوسازی تولید فراهم می کند. جوشکاری لیزری دارای ویژگی هایی از قبیل استحکام و سرعت جوش بالا، نرخ ضایعات کم است و به طور گسترده در تولید مدرن استفاده می شود. تکنولوژی جوش لیزری به دلیل سرعت بالا، دقت بالا و راحتی، محبوبیت دارد.استفاده از دستگاه های جوش لیزری به طور روزافزون در حال گسترش است. اجازه دهید نگاهی به صنایعی بیندازیم که معمولاً از دستگاه‌های جوش لیزری استفاده می‌شود.

کاربردها:

صنایع بهداشتی: جوشکاری اتصالات لوله آب، اتصالات کاهنده، سه راهی، شیرآلات و دوش.

صنعت باتری: جوشکاری لیزری باتری های لیتیومی، باتری ها و الکترودها.

صنعت شیشه: جوشکاری دقیق شیشه ها مانند فولاد ضد زنگ و آلیاژ تیتانیوم و قاب بیرونی.

صنعت سخت افزار: پروانه پمپ، موتور، کتری، دستگیره درب، نگهدارنده ابزار و سایر قطعات پیچیده مهر زنی، ریخته گری و تعمیر قالب.

صنعت خودرو: واشر سر سیلندر موتور، جوشکاری لیزری آب بند هیدرولیک، جوش شمع، فیلتر، جوش سنسور و غیره.

صنعت پزشکی: جوش لیزری ابزار پزشکی و…

صنعت الکترونیک: جوشکاری مهر و موم رله حالت جامد، جوش کانکتورها، جوش بدنه فلزی و قطعات ساختاری مانند تلفن همراه، MP3، MP4، جوشکاری بدنه و سیم موتور، اتصالات فیبر نوری و غیره.

صنعت طلا و جواهر: جوشکاری جواهرات طلا، پلاتین، نقره، فولاد ضد زنگ

درباره ما:

شرکت نوین صنعت پرتوگستر وندا(NSPV) با تکیه بر توان داخل و همچنین با کمک بهترین متخصصین صنعت لیزر ایران، مشغول به تولید دستگاه جوش لیزری فیبر، دستگاه تمیز کاری لیزری، دستگاه حک رنگی فلزات(MOPA) و دستگاه CNC برش فلزات میباشد. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد دستگاه جوش لیزری و قیمت آن با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

همچنین شرکت وندا در حوزه واردات لیزر با توانهای متفاوت نیز فعالیت دارد. برای خرید لیزر با همکاران ما تماس بگیرید.